Wednesday 13 February 2013

happy ~

Assalamualaikum ,

cehh , tah kenapa tah tibe2 rasa na update belogg nie , padahal baru je kott :D okay , mintak maaf yee to anybody yang try contact aku buat masa niee , aku dah tak guna no 2 lagi , aku dah serah sepenuhnya kat kawan2 , so , kalau ade pape urgent or whatsoever , IM me please , i'll give my new number :) sorry lah ramai yang bengang kat aku sebab asek tuka2 no jee , aku memang cepat bosan dgn no yang sama :) *ayat cover ,

okay , alhamdulillah setakat ni , buat masa ni result aku memuas kan even tak hebat mana pn tapi unexpectable , sebab i'm not the lowest dalam kelas tapi 2 rezeki bukan sebab pandai dll , tapi aku tak puas aty , asal lah aku susa sgt na participate dlm tutorial ? ? tak sabar nya na tukar course XD

jumaat ni insyaAllah , kami budak TSu akan join lawatan g putrajaya , palace of justice , seronok ape , black and white :) ada yang kata tak best lahh , tapi as a law student , tempat 2 ada tarikann , cehhh , takde lahh , tak lama pn aku jd law student , 2 bulan je lagii 

semanis kurma n semanis madu ? ? ahh , so sweet ! aku excited gila tggu hari jumaat , hanya aku , hajar n farah je tahu , secret between us :D

akhir kata , mintak maaf yee kalau ada buat salah kat sape2 , moral yang aku dapat dalam minggu ni , kalau kita ada buat kesalahan @ smthng yang buruk , kita tak perlu cerita kat orang , ibarat buka aib kita sendiri , kita tak boleh predict ape yang akan jadi , boleh jadi orang yang kita percaya akan buka keaiban kita satu hari nanti , jalan yang terbaik , bertaubatlah n mohon keampunan dari Allah , n sometimes we need someone who can lend their shoulder and ears to hear our problem , tak elok simpan masalah sorang2 tau , ;)

thanks kawan2 , aku memang perlukan sokongan yang kuat dari korang tau tau :)

*sumpah sedap kau ngaji weh , thankz ngaji tok aku tiap2 malam :D

سمانيس مادو