Sunday 17 February 2013

bejalan ~

Assalamualaikum . . .

haiih , hari ni baru dapat rehat secukup nyaa ! semalam ada camping arab , tapi kat usim je , tapi sumpah best gila , fasilitator kitorang foreigner kot tapi sporting gila ,yang payah nya dia tak faham malay lahh , hehe takde lah rasa tension separuh mati time belaja :) before start memang lah bengang , yelahh , budak TSU dua orang je , 2 pn lain group , tapi bila da blaja , best pulakk , kalau hari2 blaja arab macam ni pn tak kesa :D yang tak leh blah nya , dapat carry mark free2 je weh , untung gila semester ni , banyak rezeki ,

haa , lagi satu , budak tutorial aku gtau lawsoc tuto kitorang takde yg gagal , fuhh selamat :D , alhamdulillah , Allah masih beri aku semangat even aku rasa down sangat2 , even aku bukan supporter terbaik untuk orang lain , bukan aku taknak support kau abu sufyan tapi aku down gila kat sini , kau kan dah ada supporter terbaik , yg pandai , shakinah lau tak silap , so bagus lah kau dah ada semangat na belajar kan ? ? tak perlu aku lagi kan ? kay goodboy :D

jumaat ritu kitorang g palace of justice , gila syok ! first time jejak kat sana , mcm2 benda baru kitorang belaja , ada assignment , tapi search kat google je , hehe , yang paling syok ada semanis kurma *gataii naa
haha , bukan selalu ,otw balik pulakk , singgah alamanda jup , jalan jalan jalan kejap jelah tapi , sejam je pn ,

ni gambar2 kami kat sana :-












taklah menarik mana pun gmbar2 ni tapi saja nak share , hope tak bengang lah budak TSU lain yang tak dapat joinn , bukan kami mintak pn nak joiin tapi denga cter next week korang g tempat lagi best kan ? hehe , bersyukur ngn ape yang ada :P


SEKIAN . . .

*hati aku sakit sangatt wehh