Saturday 9 February 2013

tutup buku lama , bukak buku baru :D

Assalamualaikum :D

Happy Chinese New Year yoo ! *_*
ni post terakhir yang aku buat untuk kau , abu sufyan , hope orang lain tak baca , aku harap sgt kau sudi baca lagi blog ni , aku redha ngn keputusan kau , aku terima yang jodoh aku bukan dengan kau , tapi 2 lah , aku mintak lepas ni jangan carik aku yee , aku akan buang semua memori kita , aku tau yang aku tak layak lgsg ngn kau , sape lah aku kan , n jangan dtg dlm hdup aku kalau aku da start lupakan kau , hati ni sumpah sakit sangat , aku terima ni sebagai hukuman aku , barang2 kau nanti aku bagi sai , papehal cntct dia jangan carik aku , aku memang dah give up , aku tggu kau jumaat hari tu , tapi aku takde kudrat nak paksa kau pilih aku , fb aku dah block , n nty aku tuka link blog aku , harap hubungan kita tputus terus , aku doakan kebahagiaan kau dunia akhirat dgn siapa pn pilihan hati kau , ape yg kau janji ngn aku , ngn mak aku , lupakan yee , kitorang satu family tak kesah pnn , aku janji ngn diri aku lepas ni aku tak kan carik pengganti kau lagi , aku nak hidup sendiri , tapi aku hanya merancang , Allah menentukan segalanya , abu , kau buat yang terbaik ye dlm hidup kau , carik teman yang membawa ke syurga , ape pn yang jadi , kita balik kepada fitrah kita yang asal , jangan tggi kan ego tuh , jangan jadi orang lain , be yourself ,

*ya rabb , kau titip kan lah kekuatan bagi ku , untuk menghadapi ujian mu , sesungguhnya kau lebih mengetahui ape yang terbaik buat hambamu*