Monday 7 April 2014

merapu

Assalamualaikum yuollzzz ;)


hye korang . lama dah i tak update belog yg memang dah berhabuk dah ni . tawu blog ni dr dlu sampai skunk takde perubahan pun . sume sama takde yang makin lawa ke makin gojeshh ke . haahaa . sume yang iya iya lah :') ekceli yuollzz takde mende yg menarik pun . saja je menggedik kat belog sendiri . hope korang enjoylah cerita aku yg tak bape menarik ni . here we go . dushhhh

hari ni hari keempat aku start cuti midsemm . nak tawu tak , esaimen melambak lambak tu satu pun aku tak sentuh . kekeke . kalau duk kat rumah ni mcm ada sumpahan . sumpahan takleh study *nonsense . k aku yang malas :'( aku pun taktawu ape na jadi dengan diri aku yg 24/7 malas , takde mood na study . #adakeorgcemni? sem lepas kira okay lagi . rajin la jugak dari sem ni . skunk bukak2 buku , tutup balik then buat benda takberpekdah . aku rasa masalah aku dah teruk tapi aku tak dapat settle kan dah . ortukke ?

pasal mynyawa ni . i think i dah takde hati kat awak lah . dah teruk sangat kau buat kat aku . and now kau boleh cakap "sebab perempuan aku jatuh" . heyyy kemon lah , sume benda tu bgantung kat kau lah . yg kau tu frust pasal pmpuan ke hape terus takleh study npe ? biasa2 je dah lah . bukan nyaa dah kawin pun . aku na tolong kau tapi kalau kau terus menerus kau na blame aku sape tahan . beruk kat hutan pun boleh matila *takdekaitan tapi seriouslahh kau org yg paling menguji kesabaran aku . org first yg aku paling sayang . *skunkdahtak cuma bengang ngn prangai kau . takde hati perut doooo . errr cerita sampai malaysia ada dinosour pun takkan habis #tutupcerita

rasanya rabu @ khamis aku balik nilai balik dah sebab aku nak siapkan assignment yg aku tinggalkan kat SI tu . yg melambai lambai tak bagi aku abaikan dia . hahaha . 

dahlah takde idea . byebye