Wednesday 24 April 2013

:)

Assalamualaikum ,

I'm feel free and like want to fly over the world .. haha .. since I'm finished my scary final exam .. lol .. Act , aku excited gila sebab aku dah tak jumpa kelas law .. kat dunia ni kelas paling menakutkan kelas law .. haha *sorry madam ros :P madam sangat comel tapi garang gila , buat sy trauma dengan law :) okay ape pn , aku bebas sekarang ^_^



sekarang aku nga cari jalan cemana nak tukar fakulti , kalau aku lambat , maybe aku kena stay kat FSU , no ! i must prevent it :) act , aku serba salah jugak dengan tutorial mates aku , aku takde niat pn taknak join aktiviti korang , maaf yee , aku happy sangat kenal korang , pasni maybe susah nak jumpa korang , ape pn gudluck tau semua *like talk to myself :( 


ni tutorial mates aku yang sokmo happy belako ^^


sekarang aku otw cari kerja , tak ready lagi lahh , cemana ehh ? hahaa , sndiri mau ingat lahh !

malam ni first time aku belajar tengok bolaa ! thanks atokk , hahaa , last2 atok je tengok sesorang .. 
atok a.k.a iqram :P