Friday 4 January 2013

~aku hamba cinta~

Assalamualaikum :D

Firstly , na cerita tentang azam baru , even dah hari ke empat tahun baru , tak bermakna kita tak boleh ada azam kan ? yang first of course lah na jadi yang terbaik kan ? siapa yang taknak , aku tahu ape kelemahan n kekurangan aku n insyaAllah aku try ubah , tak semestinya secara drastik kan ? aku buat step by step lah kan , even pakaian ak taklah tdung labuh , tak lah ber handsock n ber stokin sentiasa tapi tak salah kan kalau ak try cket2 , insyaAllah , amin ~

secondly , aku na belajar betul2 , aku tau yang aku takkan teruskan dalam bidang syariah n law , tapi ak kene jaga pointer aku jugak kan ? aku kena jalankan tanggungjawab aku sebagai pelajar n anak kan ? aku akan usaha sungguh2 tok jamin masa depan aku , maybe sendirian sampai ke tua , tak kan na mak bapak tanggung jugak lepas belaja kan , bukan tak boleh tapi tak manis :D

dah tuh ak taknak terlibat dalam masalah nie --> ♥ 
bukan nak bajet baik ke apa , tapi bg pendapat aku lah kan , cinta ni orang anggap mainan je dalam kehidupan , bukan na salah kan sesiapa tapi dah macam fitrah n kebiasaan , kalau bercinta awal2 pn na menjamin apa2 , buat kita sakit hati je , n ganggu fokus kita na study , tapi bagi sape2 yang tahu menghargai cinta maybe ada pendapat yang tersendiri , bak kata orang aku bukan nye reti na jaga pakwe sendiri , so aku dah taknak amek risiko dalam hal nie , no men again in my life , i'm happy with my new life :) thankz ya rabb , berikan ak kekuatan ini ,

maafkan aku yee , hati aku dah terlalu sakit , muka ak kat tapak kaki diaa je , aku dah maafkan korang berdua , hope bahagia sampai ke syurga , doakan lah yang terbaik tok aku kayy ? shakinah , jaga dia elok2 , aku sedar aku tak reti jaga dia , maybe kau yang terbaik untuk dia , salah aku jugak , pasnie aku dah taknak syok sendiri lagi , cian , ana kecewa sangat ngan cian senanya , tapi takpe lah , ana lupakan dahh ! ;) maafkan ana sebab tak pandai jaga cian , selalu sakitkan cian , tapi ana na pesan something , jujur tuh aset penting dalam bercinta , walau pahit mana pn benda uh jujur je , jangan pamerkan sesuatu yang manis sedangkan hakikatnya bende uh terlalu perit , jangan terlalu memberi harapan kat orang , nanti perangkap diri , korang , maafkan aku jugak , sebab aku korang banyak gaduh , aku tak mampu na mintak maaf dalam mcg , takot aku di persendakan lagi , takot maruah aku jatuh depan korang lagi , jangan risau , post nie ak tak publish umum pn ,
wassalam ~